Iyi akşamlar hepinize güzel annelerim 😍size bi sorum olacak şuan 40+2 günlük gebeyim ve bugün kontrole gittik şehir hastanesine ve doktorun asistani doğumu başlatmamız lazım dedi ama herhangi bi sorun yoktu neyse yatış verdi eve gittim çantamı falan hazırladım geç olu acilden giriş yaptım ve ordaki doktorlar sürekli şey dedi herhangi bi sorun mu var sancı mı var neden yatış verdi sana diye normalde 41. Haftanin sonuna kadar beklerler zorunlu yatış olur diye hayır dedim falan neyse nst ye girdim bebeğin sıkıntısı yoksa eve dönecektim çünkü suni sancı almak istemedim korktum ilk oğlumda 41. Hftada kendi sancımla doğurdum diye. Neyse bebemin durumu iyiydi çok şükür imzamı attım çıktım hastaneden ama bi yandan da kalmak istedim ya suyum falan gelirse aniden diye ? Yani anlayacağınız suni sancıyı almamakla kötü mü ettim sizce kafam çok karışık 🙄