161525 şöyle yapıyorum, oda sıcaklığındaki günlük sütü minik kavanozlara bölüştürüyorum. Bu kavanozları makineye yerleştiriyorum. Sonra oda sıcaklığındaki activia yoğurdu birer çay kaşığı olarak kavanozlara koyuyorum. Çay kaşığı ile bir tur karıştırıyorum. Çok sarsmadan ve çalkalamadan. Sonra makinenin kapağını kapatıyorum 42 derece ve 8 saat. Zamanı dolunca alıp direkt dolaba koyuyorum kavanozları. 1 gün sonra kapaklarını kapatıyorum. Detaylı anlatmak istedim inşallah yardımcı olmuşumdur. Ben en başta activia kullandım, sonra Migros’ta vivo yoğurt mayası var onu kullandım. Vivodan elde ettiğim yoğurtla devam ediyorum yeni yoğurt yapmaya. Onu deneyin isterseniz bir daha activia almazsınız. Çünkü vivo ile yapınca gerçek yoğurt tadı oluyor avtivia tatlı oluyormuş anlıyor insan.