Svgcarim Oğlum 52 günlük birkaç gündür salyası akıyor ve tükürük çıkarıyor bazende köpüklü gibi baloncuk gibi erken değil mi acaba? Aynı durumu yaşayan var Mı normal mi acaba ?
Mercan28 Svgcarim 44 günlüğüz aynısı bizdede var diş çıkaran çocuklar gibi niye olur bilmiyorum bekliyim bende
1625goktug Svgcarim biz de de Aynı durum söz konusu genelde diş çıkarma dönemine girdiklerinde olurmuş ama eğer bebeğinizin reflüsü varsa veya pamukçuk varsa o yüzden de köpük salya veya tükürük olur bilginiz olsun
As06- Svgcarim normal merak etmeyin bizim doktorumuz ikinci ay kontrolünde salyalanmalar başlayacak bu normal demişti