Kızlar çok üzgünüm 1 haftadır boğaz enfeksiyonu ile uğraştık. Hasta olduğundan beri iştahsız gündüz birazda olsa emiyor ama gece aslaaa 20 cc içip içip yatıyor. Cişi d ekoyu sarı doktor yeterli beslenmiyor dedi. Canım çok sıkkın şimdi mama için kalktı aç ama içmiyor çıldırmak üzereyim