Asya0723 ertanmut her bebek farklıdır 6. Aydan sonra ekgıdaya geçişte gaz kabızlık ishal alerji olabilir mamadan kaynaklanmıyordur belki
ertanmut hayır mama gaz yaptı denildi o yüzden pekiii altı ay dolduktan sonramı ikiye geçiliyo yoksa beş bttkteen sonramı