Merhaba anneler bebeğim 19 aylık neredeyse 2 aydır her gece aynı saatte uyanıyordu, huzursuz oluyordu ve 2 saat gece ayakta duruyorduk. Aynı zamanda uykuya da çok zor dalıyordu. 5-6 gündür akşamları Nebe süresi, Yasin suresi, Ayetel kürsi okuyorum. Tesadüf mü bilmiyorum uyumaya başladı. Tabiki dişlerin de etkisi vardır uykuda ama ben okumaya devam edeceğim. Uyku sorunu yaşayan annelerimiz için tavsiye olsun diye yazdım. Allah bütün bebeklere huzurlu uyku versin. Annelere de sabır.🫶😊😇