Salı günü kullanmaya başladım dün ve bugün ishal ama doktor normal olduğunu içeriğinde probiyotik olduğu için yapabileceğini söyledi ama sorun olmaz dedi bilemedim aynı sorunu yaşayan var mı kesmeli miyim doktor sorun olmaz dedi ama sonuçta sürekli kaka yapıyor ve sulu yani bezdim bu gaz damlalarından deneme tahtasına döndü çocuk