Merhabalar. Bu 2. Çocugum ama ilkinden hatırlamıyorum Bebeğimi sadece emziriyorum az önce kakası yaparken sanki ishalmiş gibi ses çıkartarak yaptı. Sandım ki dolu dolu kaka yaptı. Açtıgımda kakası vardı ama öyle bekledigim kadar dolu değildi.
Bebeklerin kakasını yaparken böyle gökgürültülü sağnak yapışlı misali ses çıkartması normal mi. Yoksa biz ishal mi olduk 😳