Kızlar kırkım çıktıktan 1 hafta sonra adet oldum acayip yoğun olmuştu 7 gün sürdü normal zamanında bitti banyo yaptım. 10 gün sonra yani bugün tekrar kanama basladı benim pembe bi kanama simdilik yoğun değil ama anlamadım neyin nesi bu. Başına gelen var mı. Doktora gitmeye korkuyorum fobi oluştu bende… 😔