Kuzeymomss Emzirirken saç boyatan var mı acaba? Bazıları süte geçer vs diyor saçma geliyor ama korkudan cesaret edemiyorum. 3 ay 7 günlük bebeğim var en son 1 sene önce boyattım hamileyken de boyatmadım. Bitkisel boya ile boyatsam sorun olur mu acaba?
Bircicekannesiii Kuzeymomss Aaa kim diyormuş yaa 2 ay 10 günlüğüz valla haftaya boyatcam düğünümüz var 😅😅
Gnc27 Kuzeymomss ben boyattım ..öyle olsa 2 yıl emzirsek 2 yıl boyatamazdık ..etrafımda herkesin saçı boyalı ..bu mantıkla boyattım ben doğru mu bilmiyorum tabi
Ayliz26 Kuzeymomss bugün boyatim ben yeni eve girdim saçma şeylere inanmayın bence saçla sütun ne alakası var valla ben boyatim sizde boyayın hiçte bişey olmaz
nazlimom_ Kuzeymomss ben 1 ay önce ombre yaptirdim 40 ım cıkıncada 2 kere bitkisel boyadım bi sıkıntı olmadi bebeğimde 4 aylık🥰
Kuzeymomss Bircicekannesiii bizim de bu hafta bebek mevlidimiz, haftayada kuzenimin düğünü var. Kezban gibi oldu resmen kafam dayanamayacağım artık 😂 peki bitkisel mi, normal boya ile mi boyatacaksınız?
Bircicekannesiii Kuzeymomss Valla gratisten normal boya aldım bence bişey olmaz alakası yok batıl inanç 😂😂😂 Hamileyken de boyatmayın diyen var ama bebekle alakası yok ki ya yemiyoruz sonuçta bana saçma geliyor boyatacağım o yüzden 😂
Kuzeymomss Ayliz26 peki normal mi, bitkisel boya mı kullandınız. Malum bitkisel boyaların fiyatı biraz uçuk
Kuzeymomss nazlimom_ ya bende normal mi bitkisel mi boyatsam bilmiyorum. Malum bitkisel boyların fiyatları biraz uçuk oluyor
Kuzeymomss Bircicekannesiii of bana da saçma geliyor ama bari bitkisel boyatayım diyorum. Bakalım pazartesiye kuaförümden randevu aldım 😂
Kuzeymomss Ayliz26 benim de kuaförüm bitkisel boyayı kendin alıp gelirsen 200e boyarım dedi. Elinde de varmış organik boya ama gram ile fiyat çıkarıyormuş, kuaförümde başka şehirde bayadır görüşmüyoruz yarın gideceğim ona göre fiyat alacağım