Aysegrbnr 2 aylık bebeğimin ateşi düşmüyor maalesef doktor üç gün sürer dedi ama 38 in altına hiç düşmedi ateş düşürücü şurupta fayda etmedi:((
Zynpysfasf Aysegrbnr ılık duş aldırın ben sirkeli bez koyuyorum sadece zıbınla kalsın çorap giydirin içine limon sıkın oda iyi geliyor
Aysununannesi00 Aysegrbnr salgım var oda olabilir benm bebeğim de 7 buçuk aylık bizde aynı sorunu yaşıyoruz 39 derece ateş düşürücü veriyorm düşmesiyle çıkması bir oluyor inatçı ateş
minikmucizem9 Aysegrbnr 5 ay 28 günlük ayniyiz cok inatçı ateş var dusla bile cok cok az düşüyor geri hemen çıkıyor :(
3003s Aysegrbnr Aysegrbnr sirkeli bez ateşi arttırır ılık duş ince kıyafetler 4 saatte bir ateş düşürücü inşallah işe yarar