merabalar bebegim 12 aylık babası işten gelince güler sevinir ama benden gitmek istemez kucağına alsa bana gelmek ister ama şöyle de bisey var bebegim babasını gunde yarim saat bazen de iki üç gün görmediği oluyor hafta sonu hemen alışıyor sürekli babasına gitmek istiyor normal mi acaba