Melda44 ilk kez duydum sabun . Tahriş vs yapmaz mı yani . 3 aydan sonra düzeldi bizim kaka sorunumuz ilk 3 ay pek yapmıyolar yani normal kabul ediliyo . Bağırsak düzenleri olmuyo . Her önüne gelene vermeyin şu bebeleri yazık günah . Yağ ile falan makat kısmına masaj yapabilirsiniz uyarı verme amaçlı, ama bişeyler sokmak falan bana ters şeyler . Ayrıca Çatlağa sebep olur dikkat edin .