POLMER Kızlar bebeğim üç aylık, evin içinde nefes alınacak hava bile yok bu sebeple balkonda uyuyoruz iki gündür, balkonda biraz rüzgar var ama çok değil, hastalanabilir mi sizce🙁
Esraemir34 POLMER benim bebeğimde 3 aylık kilimamin yanında yatırıyorum balkon a çıkarmak erken gibi yinede tecrübeli anneler söylesin bilgim yok 🥺
Balkiz15 POLMER kızım 2.5 aylık burası da çok sıcak 1 haftadır balkonda yatıyor rüzgar var ama içerde terlemesi yatamamasi daha kötü. Kundak yapıyorum altına da patikli alt ince giydirip yatırıyorum. mmisgibi yatıyor. Yapacak bisey yok canım hastalanmadık ayrica
Sadeceanne1612 POLMER balkonda asla yatirmam toz toprak böcek falan olur girer ağzına burnuna kulağına falan korkarım ben hep klimalı odada yatırdım su an 8 aylık oldu nerdeyse 4 aydır klimalı odada yatıyoruz 24 de acıyorum içerisi 22 23 derece oluyor oda ısısı ölçer var ordan bakıyoruz zaten birine gitsek mesela misafirlikte içerisi 23 24den fazlaysa asla uyumaz huysuz olur şimdi uyuyor evde serin serin içine 0 kol zibin üstüne kısa kollu penye tişört altına kısa penye Şort giydiriyorum bu zamana kadar da hiç hasta olmadı hep erkek çocuğu sıcağa gelemez diyorlardı inanmıyordum ama gerçekten öyleymiş ben bu sıcaklarda asla dışarı çıkamıyorum arabamız olmadan aşağı indiğimde 5 dk sonra çığlık kıyamet sıcaktan izmirde oturuyoz
Meltem-1 Bizde 3,5 aylığız yaklaşık bir ay olacak balkonda uyuyoruz evim aşırı sıcak uyuyamiyordu oğlum mecbur çıktık şu an balkonda dâhi terliyor gece çok sık uyaniyor 🥺 sizin oralar esiyor ise rüzgara ters yöne yatırabilirsiniz ağzına hava dolmamasi için 🥰 bu havalarda hasta olmaz ama gaz yapabilir rüzgar ona
POLMER Klima var ama ondan da korkuyorum, birde tüm gece açık olması sanki zarar vericek gibi geliyor
ftsdmrhn POLMER klimanın bütün gece olması zarar vermez doğru sıcaklığı açtığınızda. Ben hep klimada yatırdım yazın. Balkonda hayatta uyuyamam ya ağzına kulağına böcek girse 😭
Sontvbukucu POLMER klimadan degil balkondan korkun bence. Klimayı 24 25 derece düşük fan ayarlayın mis gibi uyuyun.
Wonderful_mom POLMER Herkes bocek filan demiste ne alaka Allahaskina . Sehrin gobeginde ne böceği.. bizbyatiyoruz iki haftadir hc birseyde olmuyor.. bocek filanda yok yani..
gocebebirbayan POLMER rüzgarlı havaya alışık değilse burnundan girer hasta olabilir. Evde vantilatör yok mu