Dorukserenn Çok huysuz hastaneye götürdüm herşeyi güzel şükür ama ateşleniyor ara ara 39 derece böyle zormu çıkarması şuan 17 aylık 8 diş var
eylul19 Dorukserenn evet azı dıslerı cok sıkıntı yaratıyor.kızım 13 aylık 4 azısını bırden patlattı ve alttan da 2 daha patladı .berbattı agrısı cok oldu huysuzlugu da .kopek dıslerınde daha da kotu olurlar herhalde onlar daha zor cıkıyor .ama azılar ates yapıyor
eylul19 Dorukserenn evet bırı cıkıyor rahatlıcak dıyorjm otekılerı patlıyor cıkması gerekenler cıksada rahatlasalar artık