PrenssAnnesi Benim 2 aylık oğlumda uyukuda inliyor ihh diye doktor gazı olduğunda inler demişti canım
PrenssAnnesi Zeyneb12 onu bilmiyorum canım benimki sadece uyukusunda yapıyor yaşlı insanlar da olur ya inleme uyukusunda aynı o şekilde doktorumuzda gaz problemi olduğunu o yüzden inledigini söylemişti