Ummus-kaan Cicegiburnundaanne evet evet baya tehlikeli aslında ilaç kullanmazsak dahada çoğalır ilerlermiş
Ummus-kaan Cicegiburnundaanne amiin saolun evet o çeresizlikleri beni bitiriyor ve bu pis hastalık sürekli tekrarlıyor sürekli tekrarlıyor yedi bitirdi bizi
Mom107 Cicegiburnundaanne daha 3 gün önce ateşle aynı şikayeti yaşadık benim oğlum 14 ayında kullandık bir sorun yok zaten etkili bir antibiyotik 5 gün kullandık bağırsaklarını boZdu biraz ama iyi şuanda çok şükür
elfhuma19 Cicegiburnundaanne Yatarak emzirme derken nasıl emzirmek gerekiyor canım benimkide kulağını tutuyo hep gece uyumuyor
Mvlde Cicegiburnundaanne benimde oğlum 3 gün önce orta kulak iltihabı oldugun öğrendik doktor antibiyotik verdi biz onu kullanıyoruz suan ve hemen etki etti
Zuhrecakmak Deletedmom280 Bi sıkıntı oldumu acaba çocukta ? Bizde 20 günlüğüz şuan kullanmaya başladık. Orta kulak iltihabı bi sorun yarattımı ?