Tanemduygu Merhaba arkadaslar. 5 ay 17 gunluk premature kizim var. 1 haftadir yemiyr icmiyor huzursuz agliyor ve deli gibi dislerini kasiyor ishal ve atesli. Butun tahliller yapildi kan idrar genel muaynesi hicbirsey cikmadi sadece bogazinda hafif bi beyazlik gordu doktor sprey verdi. Bi suprz yapicak dis cikaricak galiba dedi doktorumuz ama dis belirtileriyle ayni nerdeyse. Enfeksiyon degerleri yok hersey guzel. Ama ates ishal ve yememeZlik agzina biberon deyiyo basiyo cigligi. Tecrubeli anneler varmi? Sizce dis olabilirmi?
HaticeYlmazAydn Tanemduygu Ben çok tecrübeli değilim fakat kızım erken diş çıkartıcak galiba mamasını ılık yaptığım zaman dişini sızlatıyor sanırım biraz soğuğa yakın ılık yapıyorum şimdi içiyor. İsterseniz onu deneyin .