gunesbulutmom319 İyi akşamlar kızlar benim bir kızım var 9 aylık olmak üzere günlük çişli bez sayısı çok az 3 tane falan alıyorum ve aşırı koyu ateş vs yok ama enfeksiyon olma olasılığı beni düşündürüyo bir bilginiz var mı acaba
gazetecianne gunesbulutmom319 enfeksiyon geçirdik kızımda 9 aylık şu an ateş ve kusma ile gittik ateş düşürücü ve fitile rağmen düşmemişti antibiyotik verdi doktor ve iyileşti. Kakalı tutmamak gerekiyormuş bezi ve bol su emzirmek etkiliymiş. İsterseniz kan ve idrar verin sağlık ocağında içiniz rahat etsin
eylul19 gunesbulutmom319 ates kusma vajınal akıntı huysuzluk ıdrarda koku bunlardan bırı varsa bıle tahlıl verın mutlaka.ama yoksa cıslı bez sayısı az ıse ya sıcaklardan yada doymuyordur.
MinnakAsel gunesbulutmom319 bence idrar testi yaptırın kızımın çok ilerleyince enfeksiyonu belirti vermeye başladı malesef ateş kusma çok sonradan oldu va malesefko değerleri çok yüksekti ultrasyonla bile bakıldı böbrekte hasar bırakmış mi diye inşallah yoktur varsada baştan tedavi edilsin ilerlemesin
Miniminnakbebe gunesbulutmom319 enfeksiyon düşmeyen ateş yapar ilaç verseniz de düşmez idrarı aşırı koku yapar. Kiminde kusma da olur
gunesbulutmom319 gazetecianne bekletmem aslında hiç ama su içiyo gün içinde icirmeye çalışıyorum anlayamıyorum artık bu arada teşekkür ederim cevabın için
gunesbulutmom319 eylul19 idrarda biraz koku var evet aslında ek gıdayla devam ediyoruz gayet güzel gidiyo ek olarak emziriyorum da ama benim sütüm yetersiz kalmaya başlamış olabilir mi
bilgekizinannesi eylul19 ben kaç doktora gittim tahlil almıyor. Çok huzursuz bazen çok koyu renk oluyor ateş yoksa zaten antibiyotik vermeyiz diyorlar
eylul19 gunesbulutmom319 az yapıyosa ıdrarını ondan kaynaklı da sarılık bezde ve koku olabılıyor.benım kızım 2 kere gecırdı enfeksıyon.bu sıcaklarda az yaptı o zmn onunda bezınde ıdrarı sarıydı ve kokuluydu ama tahlıl verdık temızdı.tutmaktan kaynaklı koku oluyor.sızde test vermıssınız galıba olsa cıkardı
gunesbulutmom319 MinnakAsel çok teşekkür ederim en yakın zamanda yaptıracağım size de çok geçmiş olsun
Asel-1 MinnakAsel Merhaba benim kızım da 1 yaşında idrar enfeksiyonu çıktı antibiyotik başladık kültürde bakkteri çıktı böbrek ultrasonu bakilicak haftaya sizin nasıl oldu bakıldımi nasıl bir yol izlediniz
gunesbulutmom319 Miniminnakbebe şuan idrarda koyuluk var bir de hafif bı koku bezi açtığım zaman öyle aman aman bir koku olmuyo teşekkür ederim cevabınız için
MinnakAsel Asel-1 çok geçmiş olsun Kuzucuga evet canım bakıldı bir sorun çıkmadi darısı başınıza inşallah
Miniminnakbebe gunesbulutmom319 normal idrar kokusu olur da benim dediğim altı kapalıyken bile burnunuza gelir. İnşallah yoktur ama test yapın bence şüpheniz varsa. Çok basit bir şey değil dikkat etmek lazım 😊
MinnakAsel gunesbulutmom319 ya koku dediğimiz şey o kadar kötü kokuyormi duramiyosunuz kokudan hafif çiş kokusu her bebeğin cisinde olur bol su verin koyulugu susuzluktandir
Tazeanne3434 Bol su içirmeye çalışın bizdede ara ara oluyor ateş yada başka bisey yoksa korkmayın geçiyor bi kaç güne
MinnakAsel gunesbulutmom319 alıştırma bardağı alsanız dikkatini çeker belki yada çay bardağında verseniz havalar çok sıcak kızım az su icince cisi koyu geliyor çok su icince rengi aşırı açık oluyor klozete yapıyor sürekli takip ediyorum artık paronaya oldum 😂
gunesbulutmom319 eylul19 teşekkür ederim cevabınız için. Henüz yaptırmadım ama en kısa zamanda yaptıracağım.
eylul19 gunesbulutmom319 pardon baska gonderıdekıyle karıstırmısım .gozlemleyın akıntı huzursuzluk kusma ates gbı durumlar olursa hemen test yaptırın bızde ates olmamıstı ama bu belırtılerle erken teshıs edılmıstı cok kolay atlattık cok sukur.bol bol sıvı alımı yapın duzene gırer.sıcaklarda cok etkılıyor terle atıyorlar ondan bez sayıları da dusuyor.