ElfAlparsln Merhaba arkadaşlar 3ay 12 günlük oğlum 1aydır her akşam saat 10 12 arası ağlıyor hiç bir şekilde susturamıyorum emmek istemiyor memede huysuzlanıyor ama bunu her akşam aynı saatte yapıyor bu durumu yaşayan varmı ??