Merhaba anneler ben öğretmenim şuan yaşadığım şehire evlenip geldim benim branşımda iş kolay bulunmuyor bir özel okulda iş buldum çalışma saatlarım ptesi 08.00 17.00 diğer günlerde muhtemelen ders saatlerimde gidip gelirim oda günde en fazla git gel 5 saat olsun. Bebeğim 13 aylık görümcem gelip bakacaktı ama son dakika vazgeçti yaşadığım şehirde tanıdığım güvendiğim bebeğimi emanet edeceğim kimse yok tanımadığım kişiyede bırakamam bebeğim çok küçük bağırır vurur iyi bakmaz bunu bilemem biraz büyük olsa derdini bana anlatabilirdi bana vurdu kızdı vs gibi bende bunu göze alamayıp köyden kayınvalidem ve kayınpederimin gelmesini istedim şimdi bir süre birlikte yaşayacağız nasıl olacak bilmiyorum size sorum şudur 8000 tl maaş teklif bu bence iyi bir ücret gibi birdaha böyle iş bulma ihtimalim çok düşük benim branşımda iş bulmak çok zor bebeğimde küçük ve kayınvalidemlerle birlikte yaşayacağım birde bebeğim büyüyünce ücretsiz eğitim hakkı olacak sizce bu şartlarda çalışmalımıyım yoksa iptal mi etmeliyim ? Şimdiden öneriler için teşekkür ederim 🙏