Kızlar 6 aylık oğlum. Dünden beri ara ara ateşlenip geçiyor ama 38 i geçmedi henüz. Dünde post açmıştım dişten olduğunu düşünüyorum diye. Calpol veriyorum. Hastaneye gidecektik dün aksam salgın var bişeyi yoksada birinden geçer diye korkuyoruz. İnternette diş ateşi 2-3 gün sürer diyor. Yarını bekleyeyim mi yoksa götürmeli miyim hastanede eminim ki tıklım tıklımdır. Dünden beri en fazla 38 oldu diş çıkaranlar böyle mi gelişti süreç acaba ?