Kızlar oğlum 2 yaşına girdi,sadece sabahları uyanınca emiyordu ve artık o emme süresi aşırı arttı 1 saari buluyordu canımmcok acımaya başladı ,bırakınca ağlıyordu vs bende bıraktırma kararı aldımm bugun 3. Günümüzdü cok şükür iyi geçti bol bol anlattım neyse soruma gelicek olursak sütüm azdı sadece günde 1 kez emiyordu,bugun ağrı hissedince duşta elimle sağdım ,acaba emzirme bitince nasıl bi süreç izlenmeli yardımcı olur musunuz?