Elisasmommy Sevgili anneler merhaba. Bebeklerinize banyo esnasında sabun olarak ne kullanıyorsunuz ? Yardımcı olursanız sevinirim 🌸
neslicanben Elisasmommy şimdilik sabun kullanmıyorum chicco saç ve vücut şampuanı kullanıyorum. Sebamed,chicco,mustela markalarının sabunları güzel ama ilk kızıma 1 yaşından sonra kullanmıştım sebamed
aee11 Elisasmommy Mustela ürünlerini kullanıyorum banyo için. Yine sabun olarak Mustelanın Cold Cream ve Organik balmumu içeren bebek sabununu kullanıyorum. Kokusu muhteşem.
Elisasmommy aee11 mustela stelatopia şampuan kullanıyorum fakat vücudu İÇİN iyi olmuyor sanki temizlemiyor teşekkür ederim
Deletedmom5284 Elisasmommy uyuz olmuştuk daha önce o zaman kullanmıştık cildine iyi geldiğini fark ettim gerçek olanlarda var kimyasallı olanlarda var biz akrabamızdan alıyoruz değişik bi kokusu var zaten bi tanede parfüm gibi kokan var ondan almayın
aee11 Elisasmommy Mustela’nın Organik avokado içeren bebek şampuanını deneyin isterseniz bir de. Ben onu kullanıyorum, memnunum.