Seyhanmin Kızlar 16 Haziranda sezaryen doğumum oldu kanama 2 gün yoğun sonra azar azar gelmişti 37. Gün kesildi 40.çıktıktan iki hafta sonra yani bugün pembe-kırmızı kahverengi kanama başladı ped koydum ve parça geldi bu kanama neden olur ki parça gelmesi de