Arkadaşlar 3 ay 7 günlük bebeğim iki gündür memeyi sadece uyurken biraz alıyor. Doktor bu ay meme reddi olabilir demisti ve maalesef oldu. Yaşayan atlatabilen varsa güzel deneyimlerine ihtiyacim var. Şuan sagip kaşık biberon ile vermeye çalışıyorum ama bu şekilde fazla dayanamam çünkü bebegim uyumayan bir bebek ve sağıma zaman kalmıyor.