Arkadaşlar merhaba 1 hafta önce kestim oğlumu emzirmeden viks falan sürüyordum rahatlıyodu göğüsüm ama dün gece başladı sağ göğsüm çok ağrıyo elime kitle gibi geliyor çok sert napacam buz koyuyorum sıcak suya giriyorum ama hiçbir faydası olmadı sagdim biraz elimle hala aynı nasıl geçecek