35 günlük bebegimin bacakları morariyor. Kucagimi dik bir şekilde aldığımızda oluyor. Yatarken hiç bir sorun olmuyor ama dik tuttuğumuz morariyor. Hafta içi çocuk kardiyoloji ye gidicez. Kendi doktorumuz bişey çıkacağını sanmıyorum ama yine de bir görsün dedi. İnşallah bişey çıkmaz. Başına böyle bişey gelen var mı 😔