Selam herkeze,
Beneğim 3 aylık ve 1 hafta sonra Türkiyeye ucacaz. Normalde ingilteredeyiz hani havalar güneşli sıcak olabiliyor ama abartı değil. Türkiye çok sıcak oluyor ve ben hani bütün gün evde durmicam çıkacaz gezecez felan ama bebeğime güneş geçerse? Hani kısa kollu giydiririm sıbın felan giyer ama bacakları kolları yanarmı? Siz bebeklerinizi nasıl koruyorsunuz sıcakta? Şimdiden teşekkürler güzel Anneler🌸