Kızlar bit için 2-3 kere paranit kullandım. Bir kere sirkeyle temizledim sacimi bir kere de lavanta yağı denedim . Saç diplerimde sirke var sadece coğu ölü sanırım. Asla temizlendigime ikna olamıyorum bu nedenle aradım taradım gaz yağı budum . Fakat nasil kullanacagim hakkinda net bir bilgiye ulasamadim. Bilen biri varsa aydinlatabilir mi ? Bir de şunu merak ediyorum netteki bazi yorumlarda aylarca bitten kurtulamadiklarini yazmişlar sizce dogru mu bu ?