Kızlar bebeğime hergün omlet tarhana çorbası şehriye çorbası yapmaktan bende sıkıldım kızım da sıkıldı artık. Bugün hipp 5 tahıllı kaşık maması aldım kızım bulamaçlara alışmasın diye en baştan beri hep taneli şeyler verdim onları yiyor şimdi de böyle muhallebileri yemiyor ben istiyorum ki muhallebi tarzı da yesin çünkü meyve yediremiyorum en azından meyveyi onlara karıştırır veririm diye düşünüyorum. Bu mamayı ne şekilde yapıyorsunuz ana öğün mü ara öğün mü veriyorsunuz tarifleriniz var mı değişik ve kolay