Daisyy Kızlar 2 aylık oğlum var meme + mama gidiyoruz. Aptamil pronutra kullanıyordum 2.kutu bitti. Bi satıcı bana dedi ki pronutra eski formül bir de aptamilin yeni formülü var. Bu sefer ondan mı alsam bilemedim. Siz hangisini kullanıyorsunuz?
Meryemmtemev Daisyy ben pronutra kullandm ama bize hiç iyi gelmedi kavızlık yaptı sizdede varsa birde yenisini deneyin
deletedmom763 Daisyy ben yenisini kullandım çok çabuk acıktırdıgını farkettim . Ama malesef eski aptamilde artık hiç bi yerde satılmıyor
Daisyy Meryemmtemev her gün yapıyor kakasını çok katı da değil sadece biraz ıkınıyor sizin durum nasıldı kaç kere kaka yapıyordu
Meryemmtemev Daisyy ben 4 gn kullandm o arada bir dega yaptı onuda fitil koymak zorunda kaldık cnkü saatlerce agladı kakasını yapamadgı için nrmalde aşırı aglayan birbebek degldir yaptı ve rahatladı normale döndü ama o aglaması gözümün çnünsen gtmyor
Daisyy deletedmom763 ben görüyorum genelde aptamil pronutra olanı eczanede marketlerde falan olmadı internette var
Daisyy Meryemmtemev oyy kıyamamm evet ona yaramamış demek ki bizde o kadar ciddi bir sorun olmadı şükür
Daisyy Asya0723 evet hatta hipp düşündüm vazgeçtim de aynı marka sadece geliştirilmiş formül diye çok sorun olmaz değiştirmek diye düşündüm ondan sorayım dedim hani yeni formül daha iyidir belki gibisinden
gulsenkonakli Daisyy pronutradan memnundum. Yenisi çıkınca bulamaz oldum. Piyasanın bu iki yüzlülüğüne de kızdım bebelac golda geçtim🌼
deletedmom763 [silindi] niye o kadar ucuz ki . Bizde internetten sipariş etmiştik hiç bi yerde bulamadık diye
[silindi] deletedmom763 cunku son kullanma tarıhlerı hep 1 ay sonra o yuzden ucuz bızım zaten bır paket 1200 gr 4 gunde bıtıyor