ElSa52 Kızlar 17 günlük kızım var sütüm çok olmuyor ek mama kullanıyorum süt artırıcı ne Önere bilirsiniz ?
Yasmnnnn ElSa52 bende ek mama kullanıyorım 17 günlüğüz 3 saatte bir 60 cc mama veriyorum siz nasıl yapıyosunuz
Naz_ve_annesi ElSa52 bestlak damla kullanmak isterseniz eczaneden alabilirsiniz. Tahin ve pekmezi karistirip yiyebilirsiniz ve bol su için sütü arttiriyor bunlar. Bir emzirme danismanindan bir arkadasim sut arttırıcı bir tablet almisti faydasini da gormustu almak isterseniz link birakayim yinede ben https://l.instagram.com/?u=http%3A%2F%2Fwww.dilrubademirezer.com%2F&e=ATNXAJ5pSiyP1VVugVxJldpeU3hTqhdwazPJbH8NjjSQwy8mi3_1j-Ae7v7MImWZGZR1of1s4983kAzU2DnlLA&s=1
Bircicekannesiii ElSa52 2 ay 10 günlük anne olarak söylüyorum canım yemekle alakası yok çünkü bildiğin bazen yemek yemiyorum ben sütün yemekle alakası değil de sık emzirmekle alakası var yani emzirdikçe çoğalır buna emin ol yemekle alakası olsaydı sütüm kesilirdi öyle yemiyorum diyebilirim.
Uzunkipriikk ElSa52 bulgur pilavı 👌🏻 Kızım 1 haftalık felandı yiyodum göğüslerim taşıyordu mastit olcam diye korkuyordum. Doğumdan önce hastanedeki ebe söylemişti süt için yiyebilceğimi etkisinide gördüm çok şükür. Tabi dinlenmekte önemli ve bol su
Deniz_Ada01 E bebek de promalt var onu öneririm aşırı ise yaradı bi 24lu aldim hergun 1 tane içtim ve sonunda gerek olmadi diyebilirim simdi arada içiyorum ve rezene çayı tavsiye ederim
ElSa52 Deniz_Ada01 promalt içeceği eşim aldı bugün 24 lü olarak bakalım bugün başladım içmeye inşallah faydası olur 🙏
Kuzeymommms ElSa52 evett bende kullandım etkili oldu, ilk zamanlar bol buğdaylı aşure, buğday çorbaları günde 3 litreye yakın su ve en önemlisi bol bol emzirme süt gelmese bile emsin mutlaka iyi gelecek
ElSa52 Yasmnnnn kız seninki yine iyi benim kiz 4 kiloya yakın doğdu ilk anne sütü veriyorum yetmiyor mecbur mama veriyorum 120 cc onuda içiyor yine ağlıyor aranıyor anlamış değilim.
ElSa52 Bircicekannesiii sık sık emziriyorum ama süt olmayınca almıyor benim kız göğsümü bide yetmiyor ozaman başlıyor ağlamaya susturamiyoruz. Takı o mamayı yiyene kadar
Bircicekannesiii ElSa52 Sağmaya da çalış canım sağdıkça da çoğalır yani bilmiyorum bünye meselesi mi nedir artıksa yani
ElSa52 Uzunkipriikk bulgur pilavı denemek lazım ama dediğin gibi dinlenmek ve uyku bunlar daha önemli
Mirac67 Uzunkipriikk oglum 1 haftalık falandı çocuk doktoruna kontrole gittik bana bulgur yeme gaz yapar dedi tabi ben hiç dinlemedim hepsini yedim kolik bi bebek degildi o yüzden fazla çektirmedi bana😂
Mirac67 ElSa52 medine hurması kayısı üzüm kompostosu kuruyemiş bol bol su iç vee uyku Kuru incir şeker sütten incir uyutması yapılıyo oda çok süt arttırıyo deneyebilirsin
Mirac67 ElSa52 moralde çok önemli sütünün az geldigini yetmediğini düşünme ben sürekli emzirdim çenesi çabuk yoruluyo az emiyo diye her agladıgında emzirdim