Kızlar sorum başlıkta 🤗 kızımın odası 26-27 derece zıbınla yatınca üşüyor bu gibi oluyor pijama - tshirtlede terliyor 😥 yani şu 2 hafta ne yapacağımı şaştım en sonunda hasta olacak kızım 🫤🫤🫤🫤 bana bi uyku tulumu önerin yada başka öneriniz varsa yazarsanız çok sevinirim 😞