oğlumu bir dönem için götürdüm. ücreti cok pahalı. ama yine de kayıt olduk.artı yönü farjlı müziklerle çocukları eğlendiriyorsunuz. fakat her sey sizde. siz yapıyorsunuz.öğretmenle birlilte daracık sınıfta 4 ebeveyn ve cocukları da sayarsak 9kişi hareket yaptırmaya cocuklara oyun oynatmaya çalışıyorsunuz. parkurlar genel hazırlanıuot ve yine çocugunuzla siz bizzat ilgilenip peşinden kosuyorsunuz. oarkur dediğimde küçük odanın içine merdiven zıpzıp vb seyler tıkıstırmıslar.o yani…alanları cok dar. fazla kişi olunca çekilmiyordu..sekreter diye masabaşına koyulan kadının agzından laf almak deveye hendek atlatmaktan zor. tek tek her seyi siz soracaksınız oyle cevap veriyor.diğer turlu bilgi alabilir öiyim dediğnizde tek yaptıgı suratınıza bakmak. artı olarak oğlumun cok sevdiği bir hocası vardı ve dönem ortasında işi bıraktı. sekreterlikteki kadına neden ayrıldıgını sordugumuzda evlendi o yüzden diye cevap verdi. burası büyük bir yer değil gelen baska ebeveynlerden öğrendik ki baska okula geçiş yapmıs.yalana ne gerek var..oğlumun dçnemi bitti yeni kayıt için bilgi alacagız bön bön suratımıza bakıyor sekreterlıkteki kadın. zavallı öğretmen geldi o açıklamaya çalıstı bişeyler. tabi ki yrni kayıt açtırmadım.heö bir dunya para hem de böyle bir muamele…valla ben çok memnun kalmadım.ayrılan hocamızın hatrına ilk yarısı güzel geçti,o hocayı herkes cok seviyordu. gidişine hepimiz cok uzulduk. ondan sonra zaten diğer yarı dönem tam fiyaskoydu. parama yazık. sahibi olan hanım iyi ve güler yüzlü olsa da o cok görğnmüypr. müşteriyle irtibatta olan öğretmenler ve sekreter var.sekreterin canı çekiliyor gibi sanki zorla konusuyot gibi davranması ve öğretmenin cocugu tam olarak sarmaması tamamen bize bırakması kurumun zayıflığı. mekan bile önemsiz.öğretmenlerin çocuklarla bağ kurma adına ve sekreterin de halkla ilişkiler namına daha iyi egitim alması gerekiyor.umarım dikkate alınır