Metehanismigul Merhaba kızlar sorum olacak oğlum 8 aylık yemek yemiyor emiyor sadece meyve filan yiyor yemek verdiğimde 1 yada 2 kasık kendi kaşığı ile aynı durumu yaşayan varmı kızlar nasıl yedirdiniz.
Nazlican Metehanismigul 8 ay olmasına günler kaldır, sebze, corba yedireceğim diye dışarıya bile çıkarttım yok bacım yemiyor. Bizimki de bir kahvaltı güzel yapıyor bir de tatlıları güzel götürüyor. Gerisi bizde de yok ya da ağlaya ağlaya yediriyorum 😑
Selin1234 Metehanismigul düzelir bu durum canım biraz meyveye ara ver acıkınca yemek yemek isteyecek tir
Zlm Metehanismigul sırf doysun diye meyve vermeyin biraz inat etsede yemek yemek zorunda kalicaktir acıkınca tabi emzirmeyinde çünkü yememek için emmeyecektir normalde emdiginden fazla emzirmeyin
Metehanismigul Guzel Yorumlarınız icin tesekkur ederim yavas yavas düzelecek bugün 9 aylık oldu oğlum