Pamukprenss bu ne saçma bir yorum ya. En müthiş anne sizsiniz evet bizler bebeklerimize oruç tutturduk hatta . Yemediğinde gün boyu hiç bir şeyde vermedik(!) siz bebeğinize her gün et veya avokadolar vererek en harika anne oldunuz. Tebrikler kendi boğazını düşünmeyip çocuğunun boğazını düşünen annecik!!
Bebeğiniz; napsanız yemeyen, ağzını kitleyen, yemek görünce avazı çıktığı kadar ağlayan ve aslaa ağzını açmayan iştahsız bir bebeğiniz olmadığı için bu atıflarda bulunmanız çook normal. Kimseye beddua etmem ama size ahdım var hanımefendi. . İnşallah bir çocuğunuz iştahsız ve zayıf olur da o zaman bizi anlarsınız. Kınadığınızı yaşamanız dileğimle.