aybikreis Biz bugün yaptırdık 4 yaşında oğlum. Sınıfları gezdirdim heveslensin diye şimdi evde huysuzlanıyor okula gidelim diye,daim olur umarım 😊
Esdoel aybikreis kizimin4 yaşında gönderdim. Şuan 5 yaşında bu dönem de kuran kursuna kaydını yaptırdım gezdim gördüm küçük bir yer ama öğretmenini çok beğendim etkinlikleri de öyle çok güzel ilgileniyor öğrencilerle
Tospikler aybikreis çok heyecanliyim biz 2018 mart doğumuyuz bizim Devlet anasifina kayidimiz çıkmış ettirsin bakalım hayirlisi
aybikreis Esdoel Yaz dönemi için mi. Ben de biraz büyüdüğünde köye göndericem annemin yanında kuran kursuna gider. Benim çocukken yazlarım hep kuran kursunda geçmişti
Esdoel aybikreis yok canım normal anaokulu gibi dönem boyunca. Sırf kuran üstüne eğitim verilmiyor. Anaokulunda da gördüğü aynı eğitimler var ekstradan kuran eğitimi de alacak. Bende yaz boyu hep gittim. Bu sene gitsin Kur’an’a seneye 1. Sınıfa başlayacak. 2. Sınıfa geçince yazin göndermeye başlayacağım tekrardan
aybikreis Esdoel Özel kreş mi bu. Ben devlet okula göndericem maddi olarak yetemem böyle ayrıca eğitimlere