ebru1104 benim bebeğimde de vardı götürdüm doktor çok normal dedi. Önemsemedi bile. Güvenendim başka doktorlara da gittim hepsi aynı şeyi söyledi. 2,5 aylık hala beslenme sonrası hırıltısı oluyor gece boğulur gibi oluyor doktorlar çok normal karşıladı. Ama yine de götürün sırtını dinlesin doktor emin olun