tarcinnn ikizannesi4242 10-12 gün falan sürdü benim. Şuan fotoğraflara bakıyorum da tanınmaz haldeymişim
la_leomer ikizannesi4242 hemde nasıl canım coraplarim öyle sıkıyor ki anlatamam bol su içince yürüyüş yapınca biraz iniyor ama yemek yedikten sonra yine aynısı oluyor tuz biraz daha tetikliyor sanırım
ikizannesi4242 la_leomer bende çorap falan giyemiyorum canım ya . Cidden davul gibi şişti ayaklarım . Hamilelikte şişti zaten doğumdan sonra daha da şişti
la_leomer ikizannesi4242 ben çok üşüyorum ya doğumdan sonra bı turlu geceleri isinamiyorum mecburen çorap giyiyorum ama sabhta yanıyorum anlamadım gitti
tarcinnn ikizannesi4242 1 hafta koltukta yattım ayaklarımı diktim havaya öyle uyudum. Tuz-şeker tüketmedim. Özellikle şeker tüketme hiç çok ödem yapıyor. Doktorum 4 bardak kahve 5 litre su içmemi önerdi ödemi atmak için deneyin isterseniz
Tugce1634 O ödem cok zorluyor insani.benim bacak ve ayaklarim filinkiler gibi olmuştu.37 numara ayağıma doğum sonrasi esim 40 numara ayakkabi almisti kontrole giderken😭ama benim 10 günde gitti şükür.
esredn ikizannesi4242 ayaklarınız şiştiyse şeker tüketmeyin. Süt olacak diye bana da dayamıştı görümcem kompostaları. Meğer şeker iyice körüklüyormuş. Bol du içmekten başka çözümü yok.
Porti0402 ikizannesi4242 tuzu kes ve her alsam yatatken ayaklarının aştına yastık koy benim 9. Gün geçti