Ahusmom Kutukutupense kim dedi yüksek diye normal tansiyon 120/70 130/70 falan olur tansiyonunuzda bi sıkıntı yok
tineanigra Kutukutupense 14 ve üzeri yüksek sayılıyor 137 olan 14 e yakın yükselme ihtimaline karşı denmiş olabilir. Takipte kalın siz yine de bir de tansiyonunuzu ölçmeden önce dinlenin öyle ölçün