efeninannesi06_ aslında eve geldiğimde sadece onunla ilgileniyorum, ev işi diye tutturmuyorum. Daha yeni bayramda 12 gün evdeydim. Bir yere gideceksem mutlaka peşimde getiriyorum. Babası geldiğinde ona gitmek istiyor, bıraktığında ağlıyor filan. Bana gelince hiç öyle değil artık.