Ikizannesi12 doktorunuza danışın biz bir yaşından sonra Magnesiee Calcine diye to, bir ilaç kullandık. Sadece bu çözüm oldu. 8 aydan 18 aya kadar yapmadığım kalmadı. Anne sütünü 18 ayda kesim bir nebze rahatladı ama çözüm olmadı. Sonra bu ilacı verdi bir çocuk doktoru. Allah razı olsun vallahi. Yemeğine katıyorum iki küçük kaşık. Ertesi gün yaptırıyor. Şimdi 32 aylık oğlum uzun süredir yoktu yine başladı. Her gün aksatmadan 2 koca nardak ev yapımı erik hoşafı içirmeme rağmen. bu İlacı verdim 2 gün. 3. Gün yaptı