Eheheh aynısı. Duygularını kontrol edemediklerinden aşırıya kaçabiliyorlar o ısırık aslında bir sevgi göstergesi o tokat aslında senle oyun oynuyorum anne demekmiş. Benimkide sürekli kafama tırmanmaya çalışıyor ve tokat atıyor. Tokat attığı zaman ellerini tuttup gülümsemeden ve çokta kızgın olmayan bir surat ifadesiyle hayır annecim canım acıyo yapma annelee sevilir bak böyle ayyy diyceksin diyorum. İllaki birgün anlayacak türkçeyi tam çözdüklerini sanmıyorum 😅