Ezgican23 Herkese selam 2 buçuk aylık bebeğim var. Dün beri ateşi var. Bir türlü düşmüyor ateşi ve eli hep ağzından salyası da aşırı akıyor. Elini yumruk şeklinde ağzına koyup dişlerine bastırıyor. Sizce diş mi çıkarıyor?
ArdicEge Ezgican23 salya ve elinin agzıda olması normal benim oglumda 2 aylıkken baslado salyaları eli sürekli agzındaydı ama 6.ayda diş cıkardı. Ates icin 38 üzeri ise doktorunuza danısın
Kadifemsii Ezgican23 ateş hep dişten değildir ateşi kaç derece diş yüksek ateş yapmaz ama çok nadir de olsa 2 aylıkken diş çıkarabilir