9 temmuzda kırkım çıktı ayın 23 ünde spiral taktırdım. Ve o günden beri bazen kahverengiye döndü ama genelde azar azar olan kanamam var. Hiç kesilcek gibide durmuyor. Adetin yakın demişti doktor adetimle de birbirine karıştı sanirim. 1 ay olmadan cikarttirmayi düşünüyorum. Böyle durum yaşadınız mi. Temiz leke görememek sinir bozucu devamlı ped ileyim