Hanımlar merhaba bilen varsa yazarsa sevinirim. Dyson v8 absolute süpürge aldım 4 ay önce ama şarjı max modda kullandığımda 15 dk da bitiyor. Alırken 40 dk sürüyor dediler 🤦🏻♀️ Minimumda çalıştırdığımda da beni tatmin etmiyor sanki temizlenmiyecek gibi hissediyorum. Genelde herkesin süpürgesi mi böyle yoksa benim bataryada mı sorun var?