Deletedmom5284
Ben tuvalet iletişimiyle başlamıştım denk gelmişsindir belki konularda. Onda düzenli olarak ben götürüyorum. O süreçte ihh demeye başladı. Öyle kaldı. Söyle söyleyeyim kızım 1 yıldan fazladır bezsiz. Çiş demeye 1 ay önce başladı. O zamana kadar ihh diyordu.
Ancak Liva ile sizin sürecimiz biraz farklı olabilir. Tuvalet iletişimi yaptığım dönem okuduğum kadarıyla belli işaretlerle anlasiyordu bebekler ve anneler.( Elini yumruk yapıp sallamak gibi mesela) siz bir işaret belirleyip her tuvaleye gitmeden, gittiğinizde onu yaparsaniz o da öyle alisacaltir diye tahmin ediyorum. Başta zor olabilir ama zamanla karnının acikmasini anlatması gibi olur.