Ben dışarda bı yer tuttum nasipse yapicam belki abartı gelebilir başkalarına ama eve tek tek gelenleri ağırlamak daha zor çünkü iki çocuğum var ve eşim sabah 8 akşam 8 çalışıyor yardım edemiyor haliyle adam topluca aradan çıkarmak işime geldi hem kuran okunsun hem yemek yensin görmek isteyenlerde aradan çıksın diye düşündüm