Merhaba hanımlar, 4 aylık oğlum 3.500 kilo doğdu ve şu an 6 kilo, doktor kilo alımının az olduğunu söyledi geçen ay mama takviyesi yaptık ama ben zaten öncesindede meme+mama gidiyordum, mamaylada sütümlede kilo almıyor. Dün doktorumuz ek gıdaya geçmemi söyledi. Erken değil mi sizce ? Veya ek gıdayla kilo alır mı ? Çok üzülüyorum bu duruma